Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Åka utomlands vecka 7 - med vilka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 986586" data-attributes="member: 83225"><p>Som jag brukar skriva i dessa trådar; UCPA är grymt bra och jag skulle aldrig köra med bara halvtidslärare. I ärlighetens namn är det så att man själv tror att man kan hitta bättre åkning men oftast har man inte en chans till det, så länge man inte varit på orten tidigare och hittar väl. </p><p></p><p>När det gäller er så tror jag dock att ni har ett ganska stort problem med att den ena bara är 16. </p><p></p><p>Om man vill undvika bussresandet så kan man också boka via franska hemsidan och ordna eget flyg ner. Det blir lite meckigt återigen med tanke på er ålder som kan göra det svårt att hyra bil. Man kan annars åka via Geneve misstänker jag och ta en transferbuss därifrån.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 986586, member: 83225"] Som jag brukar skriva i dessa trådar; UCPA är grymt bra och jag skulle aldrig köra med bara halvtidslärare. I ärlighetens namn är det så att man själv tror att man kan hitta bättre åkning men oftast har man inte en chans till det, så länge man inte varit på orten tidigare och hittar väl. När det gäller er så tror jag dock att ni har ett ganska stort problem med att den ena bara är 16. Om man vill undvika bussresandet så kan man också boka via franska hemsidan och ordna eget flyg ner. Det blir lite meckigt återigen med tanke på er ålder som kan göra det svårt att hyra bil. Man kan annars åka via Geneve misstänker jag och ta en transferbuss därifrån. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Åka utomlands vecka 7 - med vilka?
Tillbaka
Topp