Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Åkare för foto/railsession i Stockholm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jesper_Molin" data-source="post: 129790" data-attributes="member: 14979"><p>Hej</p><p>Planer finns på att genomföra en railsession med fokus på fotografering i stockholm i vinter. För att detta ska vara genomförbart så behöver vi duktiga åkare som kan köra framför våra kameror och slänger därför ut en fråga hur stort intresset skulle vara. </p><p></p><p>Tanken är att vi sak nyttja "naturliga" rails i den mån det är möjligt. Vi kommer att vara två fotografer och tanken är (om väder och vind tillåter) att vi sak rigga upp batteridrivna studioblixtar för schyssta effekter.</p><p></p><p>Som planen ser ut nu är tanken att detta skulle kunna bli av en helg antingen i slutet av januari alternativt början av mars. Så är du intresserad och behärskar skidor och stålrör så hör av dig på: photo@jesperphoto.com</p><p></p><p>/Jesper</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jesper_Molin, post: 129790, member: 14979"] Hej Planer finns på att genomföra en railsession med fokus på fotografering i stockholm i vinter. För att detta ska vara genomförbart så behöver vi duktiga åkare som kan köra framför våra kameror och slänger därför ut en fråga hur stort intresset skulle vara. Tanken är att vi sak nyttja "naturliga" rails i den mån det är möjligt. Vi kommer att vara två fotografer och tanken är (om väder och vind tillåter) att vi sak rigga upp batteridrivna studioblixtar för schyssta effekter. Som planen ser ut nu är tanken att detta skulle kunna bli av en helg antingen i slutet av januari alternativt början av mars. Så är du intresserad och behärskar skidor och stålrör så hör av dig på: photo@jesperphoto.com /Jesper [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Åkare för foto/railsession i Stockholm
Tillbaka
Topp