Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åker du i små-anläggningar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="user93315" data-source="post: 861536"><p>Den backen hade jag ingen aning om att den fanns.</p><p></p><p>Ett krav som finns från min sida är dess tillgänglighet, att det finns bra sätt att ta sig till backen. Om man är för liten för körkort eller inte har möjlighet att köra bil till backen så är det guld värt om det går buss eller andra transportmedel ända fram till backen.</p><p></p><p>Andra saker som spelar in är marknadsföring. Eftersom om den som driver backen är stolt över den och vill dra dit besökare borde ju de meddela allmänheten på något sätt. Om man aldrig har sett backen innan så kanske man inte vill åka till en okänd backe för risken över att bli besviken. :|</p><p></p><p>Vad det är som krävs för att trivas i backen när man väl har kommit till en ny mindre beror lite på backens förutsättningar. Av de bilder jag sett som du visar så tycker jag det finns många sätt som kan göra den backen intressant. Men de idéerna vill jag inte avslöja här.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="user93315, post: 861536"] Den backen hade jag ingen aning om att den fanns. Ett krav som finns från min sida är dess tillgänglighet, att det finns bra sätt att ta sig till backen. Om man är för liten för körkort eller inte har möjlighet att köra bil till backen så är det guld värt om det går buss eller andra transportmedel ända fram till backen. Andra saker som spelar in är marknadsföring. Eftersom om den som driver backen är stolt över den och vill dra dit besökare borde ju de meddela allmänheten på något sätt. Om man aldrig har sett backen innan så kanske man inte vill åka till en okänd backe för risken över att bli besviken. :| Vad det är som krävs för att trivas i backen när man väl har kommit till en ny mindre beror lite på backens förutsättningar. Av de bilder jag sett som du visar så tycker jag det finns många sätt som kan göra den backen intressant. Men de idéerna vill jag inte avslöja här. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åker du i små-anläggningar?
Tillbaka
Topp