Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åker du i små-anläggningar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 861567" data-attributes="member: 80557"><p>Marknadsföring far du gratis och extremt bra malintriktad via en page pa FB. Fundera istället pa konceptet och läs pa lite hur parker i sverige och europa jobbar oavsett om det handlar om jibbtävlingar/sessions, slalomtävlingar, gratis photo shoots, coolt häng med musik och barbeque, barnpassning för föräldrar, barnskola vardagkväller/helger vilket lockar barn och föräldrar (som far casha fett sen). (hoppas jag inte förstörde nagra ideer nue i3ea)</p><p></p><p>I3ea förslag pa transport är ju en deal breaker om du inte har - kids:en maste kunna komma dit, all-inclusive skipass med transport fran närmaste storstäder!</p><p></p><p>Nu vet jag naturligtvis inte vad ni har för förutsättningar med personal, snö, cash, maskiner, men om du ger mig en shovel och 30 minuter har jag lyckats krafsa till de där hoppen sa de ser apptitliga ut, vilket är en förutsättning... hur landningen sen ser ut är ju en annan fraga som inte fotot förtäljer...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 861567, member: 80557"] Marknadsföring far du gratis och extremt bra malintriktad via en page pa FB. Fundera istället pa konceptet och läs pa lite hur parker i sverige och europa jobbar oavsett om det handlar om jibbtävlingar/sessions, slalomtävlingar, gratis photo shoots, coolt häng med musik och barbeque, barnpassning för föräldrar, barnskola vardagkväller/helger vilket lockar barn och föräldrar (som far casha fett sen). (hoppas jag inte förstörde nagra ideer nue i3ea) I3ea förslag pa transport är ju en deal breaker om du inte har - kids:en maste kunna komma dit, all-inclusive skipass med transport fran närmaste storstäder! Nu vet jag naturligtvis inte vad ni har för förutsättningar med personal, snö, cash, maskiner, men om du ger mig en shovel och 30 minuter har jag lyckats krafsa till de där hoppen sa de ser apptitliga ut, vilket är en förutsättning... hur landningen sen ser ut är ju en annan fraga som inte fotot förtäljer... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åker du i små-anläggningar?
Tillbaka
Topp