Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
åker man till en skidort för att festa eller åka??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mjewk" data-source="post: 106945" data-attributes="member: 42965"><p>det är väl upp till var och en att bestämma huruvida man vill kröka eller åka skidor, personligen föredrar jag en mix. jag menar det är ju trots allt jävligt bra drag i skidorterna och det medför ju att man tankar i sig en del när man är där (om man finner det underhållande). sen förstår jag givetvis din tanke med att det förstör det "svenska ryktet" i alperna och att det kan ses som jobbigt av dom som vill ha lugn och ro och bra skidåkning. Fast skidorter som åre bygger en hel del på ett bra uteliv och en stor del av deras filosofi är att locka folk som vill supa sönder sig. Men det finns ju faktiskt ställen dit man kan åka och få bra åkning och slippa uteliv och massor av festande. det är ju precis som i övriga samhället, somliga trivs med draget i storstan och somliga söker sig till lugnet på landet. och vissas sätt att ha roligt när man är ute med polarna är just att kröka. rätta mig om jag har fel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mjewk, post: 106945, member: 42965"] det är väl upp till var och en att bestämma huruvida man vill kröka eller åka skidor, personligen föredrar jag en mix. jag menar det är ju trots allt jävligt bra drag i skidorterna och det medför ju att man tankar i sig en del när man är där (om man finner det underhållande). sen förstår jag givetvis din tanke med att det förstör det "svenska ryktet" i alperna och att det kan ses som jobbigt av dom som vill ha lugn och ro och bra skidåkning. Fast skidorter som åre bygger en hel del på ett bra uteliv och en stor del av deras filosofi är att locka folk som vill supa sönder sig. Men det finns ju faktiskt ställen dit man kan åka och få bra åkning och slippa uteliv och massor av festande. det är ju precis som i övriga samhället, somliga trivs med draget i storstan och somliga söker sig till lugnet på landet. och vissas sätt att ha roligt när man är ute med polarna är just att kröka. rätta mig om jag har fel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
åker man till en skidort för att festa eller åka??
Tillbaka
Topp