Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åker till hemsedal om en vecka !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pjexet" data-source="post: 141308" data-attributes="member: 33994"><p>Nu är ju inte Hemsedal den tristaste platsen i världen så ni som skall dit får nog ganska kul ändå... </p><p>Men man har ju högre förväntningar när man åker dit i januari. Den största faran brukar ju vara kylan. Den här gången kom man i alla fall hem med alla tårna i behåll.</p><p></p><p>Jag ångrar dock att jag köpte liftkort för fem dagar samt betalade extra för kvällsåkning. Ha! Ha! Liften upp och den långa svarta backen ... Liften upp och den långa röda backen.... Liften upp till toppen och två röda backar ned... osv osv... Jag förstår inte vad de menar när de skriver att 11 backar var öppna. Det är väl som i Idre när de räknar varenda liten slinga som en backe. Fast i Idre har de i alla fall rabatt på liftkort och skidhyra när stora delar av systemet är stängt.</p><p></p><p>Funderar på att att åka till Trysil nästa gång och pröva. Hur är det jämfört med Hemsedal? Brukar det vara mer snö?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pjexet, post: 141308, member: 33994"] Nu är ju inte Hemsedal den tristaste platsen i världen så ni som skall dit får nog ganska kul ändå... Men man har ju högre förväntningar när man åker dit i januari. Den största faran brukar ju vara kylan. Den här gången kom man i alla fall hem med alla tårna i behåll. Jag ångrar dock att jag köpte liftkort för fem dagar samt betalade extra för kvällsåkning. Ha! Ha! Liften upp och den långa svarta backen ... Liften upp och den långa röda backen.... Liften upp till toppen och två röda backar ned... osv osv... Jag förstår inte vad de menar när de skriver att 11 backar var öppna. Det är väl som i Idre när de räknar varenda liten slinga som en backe. Fast i Idre har de i alla fall rabatt på liftkort och skidhyra när stora delar av systemet är stängt. Funderar på att att åka till Trysil nästa gång och pröva. Hur är det jämfört med Hemsedal? Brukar det vara mer snö? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åker till hemsedal om en vecka !
Tillbaka
Topp