Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Åkkänsla med step-in bindningar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Antel" data-source="post: 386557" data-attributes="member: 79466"><p>Jag måste bara fråga... har ni alla negativa människor verkligen testat Flows bindningar av senare årsmodeller? Typ Flow NXT AT och upp eller nått.</p><p></p><p>Jag har fått precis tvärtom intryck från vänner, de säger att de är skitsköna mm. Alla säger dock också att det tar ett jla tag att ställa in de rätt men att efter de är inställda så slår de typ allt.</p><p></p><p>Förutom att de inte går att få på sig sittande i pist eller lössnö utan du måste antingen stå upp eller stå på knä för att få på sig de.</p><p></p><p>Anledningen till att jag frågar är att jag håller på och kollar på ny utrustning, hittils lutar det åt en Never Summer Legacy 06/07 eller 07/08 med Flow NXT AT bindningar och någon skön sko som jag hittar lokalt. Så, har ni verkligen testat eller är det det vanliga "Alla andra säger det är skit, då måste det vara skit?"</p><p></p><p></p><p>/ Antel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Antel, post: 386557, member: 79466"] Jag måste bara fråga... har ni alla negativa människor verkligen testat Flows bindningar av senare årsmodeller? Typ Flow NXT AT och upp eller nått. Jag har fått precis tvärtom intryck från vänner, de säger att de är skitsköna mm. Alla säger dock också att det tar ett jla tag att ställa in de rätt men att efter de är inställda så slår de typ allt. Förutom att de inte går att få på sig sittande i pist eller lössnö utan du måste antingen stå upp eller stå på knä för att få på sig de. Anledningen till att jag frågar är att jag håller på och kollar på ny utrustning, hittils lutar det åt en Never Summer Legacy 06/07 eller 07/08 med Flow NXT AT bindningar och någon skön sko som jag hittar lokalt. Så, har ni verkligen testat eller är det det vanliga "Alla andra säger det är skit, då måste det vara skit?" / Antel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Åkkänsla med step-in bindningar?
Tillbaka
Topp