Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Åkning på åres baksida?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rasmus" data-source="post: 427837" data-attributes="member: 1340"><p>Visst själva leden är ju det. Men det känns inte speciellt troligt att folk tar den vägen om det finns snö bredvid. Jag tror mer på att gemene man tänker "Bara man ser leden så måste ju allt vara OK!". Sen kan man ju även diskutera hur bra det är att dra upp en massa folk till Skutan med pistmaskin också. Även där borde det kanske finnas lite mer information.</p><p></p><p>Jag var förbi ert hus och blev lite undrande till varför ni inte hade öppet på morgonen. När jag var där var det öppet från kl 15.30. Vad är tanken då? Att man skall kolla om det var lavinfarligt där man har åkt under dagen? För mig skulle det kännas intressantare om det blev en samlingspunkt för starten av dagen. Dvs man kollar med er om läget och kanske kan få tips och hitta likasinnade som är på väg upp på berget.</p><p></p><p>/R</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rasmus, post: 427837, member: 1340"] Visst själva leden är ju det. Men det känns inte speciellt troligt att folk tar den vägen om det finns snö bredvid. Jag tror mer på att gemene man tänker "Bara man ser leden så måste ju allt vara OK!". Sen kan man ju även diskutera hur bra det är att dra upp en massa folk till Skutan med pistmaskin också. Även där borde det kanske finnas lite mer information. Jag var förbi ert hus och blev lite undrande till varför ni inte hade öppet på morgonen. När jag var där var det öppet från kl 15.30. Vad är tanken då? Att man skall kolla om det var lavinfarligt där man har åkt under dagen? För mig skulle det kännas intressantare om det blev en samlingspunkt för starten av dagen. Dvs man kollar med er om läget och kanske kan få tips och hitta likasinnade som är på väg upp på berget. /R [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Åkning på åres baksida?
Tillbaka
Topp