Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Åksällskap Engelberg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hoogles" data-source="post: 1098684" data-attributes="member: 160680"><p>Tjena,</p><p>Bokade lite spontant en resa till Engelberg nästa vecka, 23/3 - 29/3, kommer åka själv då inte många har ledigt samtidigt som jag. Därför söker jag någon/några att hänga/åka med! Någon som är där samtidigt eller som bor där som har lust att dra med mig upp i backen?</p><p></p><p>Vem är jag? Hugo, 24, åker mest offpist och turar. Är väl hyfsad på skidor fast mina cliffdrops slutar i "Yard Sale" 9 ggr av 10. </p><p></p><p>Bara att höra av sig!</p><p></p><p>ha det</p><p>//Hugo</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hoogles, post: 1098684, member: 160680"] Tjena, Bokade lite spontant en resa till Engelberg nästa vecka, 23/3 - 29/3, kommer åka själv då inte många har ledigt samtidigt som jag. Därför söker jag någon/några att hänga/åka med! Någon som är där samtidigt eller som bor där som har lust att dra med mig upp i backen? Vem är jag? Hugo, 24, åker mest offpist och turar. Är väl hyfsad på skidor fast mina cliffdrops slutar i "Yard Sale" 9 ggr av 10. Bara att höra av sig! ha det //Hugo [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Åksällskap Engelberg
Tillbaka
Topp