Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Åksällskap i La Grave
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Helena_Stromback" data-source="post: 40496" data-attributes="member: 30013"><p>Halloj,</p><p></p><p>Söker åksällskap i La Grave eller för toppturer runt Serre Che, eller förslag. Jag åker mest telemark. Har haft 4 super-veckor i Serre Che och stannar två månader till. Men vänner har åkt hem... Och jag undrar var är alla glada säsongare?</p><p></p><p>Hör av dig/er till </p><p></p><p>helena.stromback@spray.se</p><p>eller +33 6 78 18 85 32</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Helena_Stromback, post: 40496, member: 30013"] Halloj, Söker åksällskap i La Grave eller för toppturer runt Serre Che, eller förslag. Jag åker mest telemark. Har haft 4 super-veckor i Serre Che och stannar två månader till. Men vänner har åkt hem... Och jag undrar var är alla glada säsongare? Hör av dig/er till helena.stromback@spray.se eller +33 6 78 18 85 32 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Åksällskap i La Grave
Tillbaka
Topp