Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Åksällskap i Zürich för toppturer och off-piste
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pontus90" data-source="post: 1142463" data-attributes="member: 114374"><p>Tjena, jag bor i Zürich nu men flyttar till Luzern nästa månad. Har lite fullt upp med plugg närmsta 2 veckorna men sen kommer det förhoppningsvis bli många dagar i bergen. Främst Engelberg för liftburet och lättillgängligt, men vill också komma iväg på mycket turande.</p><p></p><p>Har nog några färre turer än dig under bältet men känner mig ganska bekväm på olika typer av terräng. Inser att det jag måste lära mig är att förutspå snökvalité från väderleksrapporterna då många här tar tåget dit bäst tur finnes.</p><p></p><p>Finns tillgänglig för äventyr, öva kamraträddning, repklättring och vad man nu mer kan tänka sig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pontus90, post: 1142463, member: 114374"] Tjena, jag bor i Zürich nu men flyttar till Luzern nästa månad. Har lite fullt upp med plugg närmsta 2 veckorna men sen kommer det förhoppningsvis bli många dagar i bergen. Främst Engelberg för liftburet och lättillgängligt, men vill också komma iväg på mycket turande. Har nog några färre turer än dig under bältet men känner mig ganska bekväm på olika typer av terräng. Inser att det jag måste lära mig är att förutspå snökvalité från väderleksrapporterna då många här tar tåget dit bäst tur finnes. Finns tillgänglig för äventyr, öva kamraträddning, repklättring och vad man nu mer kan tänka sig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Åksällskap i Zürich för toppturer och off-piste
Tillbaka
Topp