Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Åkteknik med rocker?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="M_ekroth" data-source="post: 1047696" data-attributes="member: 144419"><p>Ja, nu läste jag gång till hela tråden, och då undrar jag om Bud66 slipat om sina skidor, han hade ju en ide om lite mer rimlig hängning.</p><p>Ang armbågskapacitet så, nej jag kan inte det, utan det var mer en bild av att skidorna kan och därmed frågan om de behåller den egenskapen. det vill jag ju gärna behålla.</p><p></p><p>Anledningen att jag vill kunna ploga osv. Är att det som nästan var mest störande när man åker med vanligt folk o slöåker på transporter osv. Är att det är så sjukt slitigt att hålla ner farten.</p><p></p><p>Byta skidor är helt klart det rätta receptet, men jag vill visa dessa skidorna att det är jag som bestämmer ????????</p><p>Samt att i år är det planerat att Åååka mer skidor, inte handla prylar. Antagligen är det där hela lösningen ligger ????</p><p></p><p>Slutsats för stunden slipa om skidorna men inte fullt så överdrivet som jag skrev ovan.</p><p></p><p>Fyll gärna på med mer åsikter, det är ju trevligt nu såhär i abstinensperioden.</p><p>Mattias</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="M_ekroth, post: 1047696, member: 144419"] Ja, nu läste jag gång till hela tråden, och då undrar jag om Bud66 slipat om sina skidor, han hade ju en ide om lite mer rimlig hängning. Ang armbågskapacitet så, nej jag kan inte det, utan det var mer en bild av att skidorna kan och därmed frågan om de behåller den egenskapen. det vill jag ju gärna behålla. Anledningen att jag vill kunna ploga osv. Är att det som nästan var mest störande när man åker med vanligt folk o slöåker på transporter osv. Är att det är så sjukt slitigt att hålla ner farten. Byta skidor är helt klart det rätta receptet, men jag vill visa dessa skidorna att det är jag som bestämmer ???????? Samt att i år är det planerat att Åååka mer skidor, inte handla prylar. Antagligen är det där hela lösningen ligger ???? Slutsats för stunden slipa om skidorna men inte fullt så överdrivet som jag skrev ovan. Fyll gärna på med mer åsikter, det är ju trevligt nu såhär i abstinensperioden. Mattias [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Åkteknik med rocker?
Tillbaka
Topp