Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Åkteknik med rocker?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="M_ekroth" data-source="post: 1047722" data-attributes="member: 144419"><p>Ja kämpa är det som gäller.</p><p>Dock har det blivit missförstånd ang. Vikten, numera är jag endast 70 kilo från tidigare 84 men iofs starkare.</p><p>Flexar på pjäxan har jag tänkt lite på oxå, jag köpte nya förra året som nog ligger lite i lägsta laget för min del. Tror de var på 110 dalbello panterra tror jag de hette. Vi fick till passformen bra, men kanske är de lite veka.</p><p>Mina gamla skal är styvare, så jag ska prova om det går att köra nya innerskorna i dem. Sen som du säger nu kämpar vi på ????. En träningskompis hävdar alltid att det bara sitter i huvudet, så kanske det är här med.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="M_ekroth, post: 1047722, member: 144419"] Ja kämpa är det som gäller. Dock har det blivit missförstånd ang. Vikten, numera är jag endast 70 kilo från tidigare 84 men iofs starkare. Flexar på pjäxan har jag tänkt lite på oxå, jag köpte nya förra året som nog ligger lite i lägsta laget för min del. Tror de var på 110 dalbello panterra tror jag de hette. Vi fick till passformen bra, men kanske är de lite veka. Mina gamla skal är styvare, så jag ska prova om det går att köra nya innerskorna i dem. Sen som du säger nu kämpar vi på ????. En träningskompis hävdar alltid att det bara sitter i huvudet, så kanske det är här med. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Åkteknik med rocker?
Tillbaka
Topp