Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Åkteknik med rocker?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 1052728" data-attributes="member: 12483"><p>.:lol: ..fick ont, riktigt jevvla ONT i knäna också för nåra år sen, fatta ju ingenting! MountainMan hade ju lurat på mig sina Purple Haze och tills nån förklarat att ankor faktiskt går med tårna UTÅT gjorde det f-n så ont alltså! Visserligen har man ju varit kobent sen barnsben så det var ju bara naturligt att klicka i, men nåt var fel, jag kände det! </p><p></p><p>Numera är jag mycket mera upplyst... Dessutom kör jag helst med 60/60, ja menar känns ju lite futtigt med bara 50/50, utveckling gentlemen, utveckling. Ett annat av mina hemliga personliga knep är ju annars att bara köra på en lagg, helst vänster och silvertejpa ihop benen. 100% tryck jämt! Ok med vissa dynamiska tillskott närmar det sig 112...faktiskt, och uppmätt.</p><p>Äh....!</p><p></p><p>Det blir puder i Mt Kungs i morrn...</p><p>/A</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 1052728, member: 12483"] .:lol: ..fick ont, riktigt jevvla ONT i knäna också för nåra år sen, fatta ju ingenting! MountainMan hade ju lurat på mig sina Purple Haze och tills nån förklarat att ankor faktiskt går med tårna UTÅT gjorde det f-n så ont alltså! Visserligen har man ju varit kobent sen barnsben så det var ju bara naturligt att klicka i, men nåt var fel, jag kände det! Numera är jag mycket mera upplyst... Dessutom kör jag helst med 60/60, ja menar känns ju lite futtigt med bara 50/50, utveckling gentlemen, utveckling. Ett annat av mina hemliga personliga knep är ju annars att bara köra på en lagg, helst vänster och silvertejpa ihop benen. 100% tryck jämt! Ok med vissa dynamiska tillskott närmar det sig 112...faktiskt, och uppmätt. Äh....! Det blir puder i Mt Kungs i morrn... /A [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Åkteknik med rocker?
Tillbaka
Topp