Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Åkteknik med rocker?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="K.Ström" data-source="post: 1052757" data-attributes="member: 45541"><p>Haha, jaja fattar ironin i era svar. Men vill ni fortsätta åka skidor med en teknik lika gammal som eran ålder så får ni väl det om ni vill. Själv har jag iaf betalat för båda skidorna så jag tänkte jag kunde lika gärna passa på att stå på båda.</p><p></p><p></p><p>Allt som oftast under första dagen med dom nya skidorna ja. Men nej jag menar inte att det är bra. Va bara ett inspel på att det går att få till 50/50 tryck och att det blir bra mycket enklare när man kör duck på skidorna.</p><p>Edit: Men går man in för att just stå på båda skidorna lika mycket bjuder det inte på någon större överaskning vilken skida du än nu råkar stå på ut ur sväng.</p><p></p><p>//Kalle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="K.Ström, post: 1052757, member: 45541"] Haha, jaja fattar ironin i era svar. Men vill ni fortsätta åka skidor med en teknik lika gammal som eran ålder så får ni väl det om ni vill. Själv har jag iaf betalat för båda skidorna så jag tänkte jag kunde lika gärna passa på att stå på båda. Allt som oftast under första dagen med dom nya skidorna ja. Men nej jag menar inte att det är bra. Va bara ett inspel på att det går att få till 50/50 tryck och att det blir bra mycket enklare när man kör duck på skidorna. Edit: Men går man in för att just stå på båda skidorna lika mycket bjuder det inte på någon större överaskning vilken skida du än nu råkar stå på ut ur sväng. //Kalle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Åkteknik med rocker?
Tillbaka
Topp