Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Åkteknik och sommar.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="saammii9000" data-source="post: 1007897" data-attributes="member: 142188"><p>Perfekt länk Jamt69. Fanns mycket, slant borden borde vara ett användbart tips men går det inte att t ex ställa sig i en naturlig backe med pjäxor på för att träna balans?</p><p></p><p>Mark och knäböj dubblar jag redan min egen vikt i, känner inte riktigt att jag har mycket mer att hämta därifrån(dvs. kör knä och mark 1 gång i veckan minst)</p><p></p><p>Cykla i uppförsbacke borde inte vara ett större problem då man bor vid Högakusten....</p><p></p><p>Funderar mest på en slags intervall träning som simulerar att stampa emot när man åker ut för t ex pillow lines och behöver stå på en del.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="saammii9000, post: 1007897, member: 142188"] Perfekt länk Jamt69. Fanns mycket, slant borden borde vara ett användbart tips men går det inte att t ex ställa sig i en naturlig backe med pjäxor på för att träna balans? Mark och knäböj dubblar jag redan min egen vikt i, känner inte riktigt att jag har mycket mer att hämta därifrån(dvs. kör knä och mark 1 gång i veckan minst) Cykla i uppförsbacke borde inte vara ett större problem då man bor vid Högakusten.... Funderar mest på en slags intervall träning som simulerar att stampa emot när man åker ut för t ex pillow lines och behöver stå på en del. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Åkteknik och sommar.
Tillbaka
Topp