Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Åkteknik skillnad offpist/pist åking?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mes" data-source="post: 806826" data-attributes="member: 14483"><p>Ähh ingen blygsamhet nu Ace, nog vet du ännu hur en slipstenen dras i en barkamp, återhämtningen tar kanske lite mer tid av arbetsveckan.......</p><p></p><p>Men ungdomen behöver förledas, Citat unge herr Upplyst " plötsligt har iaf jag förståt vad min pappa hela tiden påpekar osv. Mycket oroande att en yngling lyssnar på sin far före han fyller 30 år eller? </p><p></p><p>Ur spår på dig millgard för skidåkare kan alla bli men för brantåkare gäller det det naturliga urvalet</p><p></p><p>Mes</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mes, post: 806826, member: 14483"] Ähh ingen blygsamhet nu Ace, nog vet du ännu hur en slipstenen dras i en barkamp, återhämtningen tar kanske lite mer tid av arbetsveckan....... Men ungdomen behöver förledas, Citat unge herr Upplyst " plötsligt har iaf jag förståt vad min pappa hela tiden påpekar osv. Mycket oroande att en yngling lyssnar på sin far före han fyller 30 år eller? Ur spår på dig millgard för skidåkare kan alla bli men för brantåkare gäller det det naturliga urvalet Mes [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Åkteknik skillnad offpist/pist åking?
Tillbaka
Topp