Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Åkteknik skillnad offpist/pist åking?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="millgard" data-source="post: 807489" data-attributes="member: 115941"><p>Man kan trösta sig med att de får betala 154 NOK för ett äckligt hamburgermål och det är ju med en blandning av löje och förstämning som man betraktar de hockeyfrilleförsedda ungkarlarna som förflyttar sig mellan husvagnsparkeringen och Grönan på en M1 med pipor... hellre nostalgi än den utvecklingen!</p><p></p><p>Men jag tror att Mes innerst inne är lite avundsjuk på att han aldrig hade "korvbrallor". Jag kan avslöja att de inte bara var fula, de var jobbiga att ha på sig också.</p><p></p><p>I baren har man ju blicken fäst på... *host* ja, långt fram kan man säkert säga.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="millgard, post: 807489, member: 115941"] Man kan trösta sig med att de får betala 154 NOK för ett äckligt hamburgermål och det är ju med en blandning av löje och förstämning som man betraktar de hockeyfrilleförsedda ungkarlarna som förflyttar sig mellan husvagnsparkeringen och Grönan på en M1 med pipor... hellre nostalgi än den utvecklingen! Men jag tror att Mes innerst inne är lite avundsjuk på att han aldrig hade "korvbrallor". Jag kan avslöja att de inte bara var fula, de var jobbiga att ha på sig också. I baren har man ju blicken fäst på... *host* ja, långt fram kan man säkert säga. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Åkteknik skillnad offpist/pist åking?
Tillbaka
Topp