Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Åkteknik skillnad offpist/pist åking?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 823446" data-attributes="member: 12483"><p>...missade ju tjädrarna, attan oxå! Men jag ser en glasklar analogi här! Telisåkarnas <em>frid över deras minne</em> får genom att spreta med benen på ett synnerligen oskönt och oestetiskt manér och därtill idka oren höft och knäföring bara skylla sig själva! Klart dom har problem med tyngpunkten, givet case! Jag har alltid med emfas hävdat att framåt-bakåtstabiliteten kräver fixerad häl, basta! </p><p></p><p>För att komma kring problemet med liggande skytteposition föreslår jag vapen som kan användas i stående ställning, och varför då inte flykten i bästa 007-stil? Hechler & Koch HK416 blir bra, bra eldhastighet, låg vikt, skit i riktmedlen, peka och krama av! Sannolikt desimeras även tjädrarna något lite till gagn för den alltigenom viktiga tyngdpunktsföringen vid hemtransporten. </p><p></p><p>Du kan också enkelt hålla polisstyrkan från Sveg stången medan du gunnar scotern och lägger omgivningen i snörök...</p><p></p><p>som sagt, glasklart</p><p></p><p>/Ace DG</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 823446, member: 12483"] ...missade ju tjädrarna, attan oxå! Men jag ser en glasklar analogi här! Telisåkarnas [i]frid över deras minne[/i] får genom att spreta med benen på ett synnerligen oskönt och oestetiskt manér och därtill idka oren höft och knäföring bara skylla sig själva! Klart dom har problem med tyngpunkten, givet case! Jag har alltid med emfas hävdat att framåt-bakåtstabiliteten kräver fixerad häl, basta! För att komma kring problemet med liggande skytteposition föreslår jag vapen som kan användas i stående ställning, och varför då inte flykten i bästa 007-stil? Hechler & Koch HK416 blir bra, bra eldhastighet, låg vikt, skit i riktmedlen, peka och krama av! Sannolikt desimeras även tjädrarna något lite till gagn för den alltigenom viktiga tyngdpunktsföringen vid hemtransporten. Du kan också enkelt hålla polisstyrkan från Sveg stången medan du gunnar scotern och lägger omgivningen i snörök... som sagt, glasklart /Ace DG [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Åkteknik skillnad offpist/pist åking?
Tillbaka
Topp