Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Åkteknik skillnad offpist/pist åking?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 823923" data-attributes="member: 12483"><p>1. Rätt så!</p><p></p><p>2. Här känner jag att jag måste falla till föga, erkännes, G3:an är ju rent klassisk i "jägar"(he he)-sammanhang! Förutom att den varit en trogen sängkamrat under många kalla nätter, är ju 7,62-ammon till den rent löjligt lätt att komma över. Vilken jevvla utmarksbonde, urinnevånare eller poacher är ju en presumtiv leverantör i trånga lägen långt från vapenbutiken, en ovärdelig fördel! Och som sagt, helmantlat gör skit av vilket scotermotorblock (aluminium...) som helst, en helkopterturbin torde röna samma öde. Summa sum, en kamrat att lita på i alla väder!</p><p>F ö valde ju norrmännen HK416, bara det en orsak att låta bli den! </p><p></p><p>3. Tjäderreceptet är noterat. </p><p></p><p>Slut.</p><p>/A</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 823923, member: 12483"] 1. Rätt så! 2. Här känner jag att jag måste falla till föga, erkännes, G3:an är ju rent klassisk i "jägar"(he he)-sammanhang! Förutom att den varit en trogen sängkamrat under många kalla nätter, är ju 7,62-ammon till den rent löjligt lätt att komma över. Vilken jevvla utmarksbonde, urinnevånare eller poacher är ju en presumtiv leverantör i trånga lägen långt från vapenbutiken, en ovärdelig fördel! Och som sagt, helmantlat gör skit av vilket scotermotorblock (aluminium...) som helst, en helkopterturbin torde röna samma öde. Summa sum, en kamrat att lita på i alla väder! F ö valde ju norrmännen HK416, bara det en orsak att låta bli den! 3. Tjäderreceptet är noterat. Slut. /A [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Åkteknik skillnad offpist/pist åking?
Tillbaka
Topp