Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
åkteknik-vänstersväng.(telemark)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vargaas" data-source="post: 932015" data-attributes="member: 105330"><p>Tjenare, sitter i backen nu och vilar och har kommit på att mina vänstersvängar blir sämst (böjer vänster knä)</p><p></p><p>Därför behöver jag tips.</p><p>När jag går ner börjar skidan bli ostabil och får gärna felskär. Mina högersvängar är det inga problem med, carvar hur lätt som helst.</p><p></p><p>Har tidigare skadat mitt vänstra knä så det kanske ligger undermedvetet.</p><p>Jag har helt ny utrustning och det är också min första, kan det vara en inställningsfråga på pjäxan, canting?(scarpa T1)</p><p>Alla tips är välkommna..</p><p></p><p>Mvh</p><p>Johan Olsson</p><p></p><p>Edit: såg att jag placerat tråden fel, så om det är någon mod som vill flytta, gör det</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vargaas, post: 932015, member: 105330"] Tjenare, sitter i backen nu och vilar och har kommit på att mina vänstersvängar blir sämst (böjer vänster knä) Därför behöver jag tips. När jag går ner börjar skidan bli ostabil och får gärna felskär. Mina högersvängar är det inga problem med, carvar hur lätt som helst. Har tidigare skadat mitt vänstra knä så det kanske ligger undermedvetet. Jag har helt ny utrustning och det är också min första, kan det vara en inställningsfråga på pjäxan, canting?(scarpa T1) Alla tips är välkommna.. Mvh Johan Olsson Edit: såg att jag placerat tråden fel, så om det är någon mod som vill flytta, gör det [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
åkteknik-vänstersväng.(telemark)
Tillbaka
Topp