Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Aktiviteter i Sälenområdet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="apalm" data-source="post: 920233" data-attributes="member: 101823"><p>Hej! </p><p>Eftersom jag ska upp och göra en säsong iår och min familj kommer upp och firar jul vore det trevligt om någon hade tips om vad man kan ge bort i julklapp?</p><p></p><p>Jag tänker mest på att jag vill ge någon aktivitet. Tex. Skidleltion till brorsan och liknande..</p><p>Eftersom eklnomin e något begränsad får ni gärna skippa de dyraste förslagen, men alla idéer mottages givetvis.</p><p>Helst vill jag ha någon aktivitet/upplevelse som jag och min pojkvän kan göra.</p><p></p><p>Frågan e då: vad finns det för grejer och vad kostar det? Kanske man kan fixa ihop något trevligt själv..?</p><p>Väldigt tacksam för alla förslag, tips och idéer!</p><p>Ha det gött!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="apalm, post: 920233, member: 101823"] Hej! Eftersom jag ska upp och göra en säsong iår och min familj kommer upp och firar jul vore det trevligt om någon hade tips om vad man kan ge bort i julklapp? Jag tänker mest på att jag vill ge någon aktivitet. Tex. Skidleltion till brorsan och liknande.. Eftersom eklnomin e något begränsad får ni gärna skippa de dyraste förslagen, men alla idéer mottages givetvis. Helst vill jag ha någon aktivitet/upplevelse som jag och min pojkvän kan göra. Frågan e då: vad finns det för grejer och vad kostar det? Kanske man kan fixa ihop något trevligt själv..? Väldigt tacksam för alla förslag, tips och idéer! Ha det gött! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Aktiviteter i Sälenområdet
Tillbaka
Topp