Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Aktuella Köp & Sälj-varningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 136817" data-source="post: 1014370"><p>medlem <a href="https://www.freeride.se/member/view.php?id=142717" target="_blank">fiskfis</a>!</p><p>användaren hade en fet hoodie som jag tyckte verkade bra och billig.</p><p>-jag kontaktade honom i hans gästbok och han skrev sen i pm först att han inte hade den men sen senare skriver han att han visst har kvar den.</p><p>-jag skriver och frågar om jag kan få den för 350 kr.</p><p>-han svarar att jag kan få köpa den för 250. (redan där börja jag misstänka honom)</p><p>-jag svarar att det låter skitnice.</p><p>-han svarar att han kan pröjsa frakten också. </p><p>-sen skickar han detta pm: </p><p></p><p>Avsändare: Fiskfis visa profil Bli kompis</p><p>Datum: Idag 17:03</p><p>Kan du skicka pengarna? Till denna adress!</p><p></p><p></p><p>Sticker säljare</p><p>Mattmars bye 408b</p><p>83002 mattmar</p><p></p><p></p><p></p><p>-då började jag misstänka honom ordentligt och kollade igenom denna tråd och såg tipset med google bildsök så jag använde det.</p><p>-sökningen ledde till olika bilder på newschoolers och var mycket riktigt inte hans egna.</p><p>-jag frågade honom ändå om vi inte kunde använda popgiro och fick det här svaret:</p><p></p><p></p><p></p><p>Asså jag använder mig av detta betal sätt!</p><p>Det går snabbast så, och man slipper vänta flera dagar på stålar, så hur blire? Ville du köpa?</p><p></p><p>helt klart fake, medlemmen har inte heller nån riktig email och kan inte identifiera sig.</p><p>medlemmen bordes ta bort snabbt innan han lyckas lura nån!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 136817, post: 1014370"] medlem [url=https://www.freeride.se/member/view.php?id=142717]fiskfis[/url]! användaren hade en fet hoodie som jag tyckte verkade bra och billig. -jag kontaktade honom i hans gästbok och han skrev sen i pm först att han inte hade den men sen senare skriver han att han visst har kvar den. -jag skriver och frågar om jag kan få den för 350 kr. -han svarar att jag kan få köpa den för 250. (redan där börja jag misstänka honom) -jag svarar att det låter skitnice. -han svarar att han kan pröjsa frakten också. -sen skickar han detta pm: Avsändare: Fiskfis visa profil Bli kompis Datum: Idag 17:03 Kan du skicka pengarna? Till denna adress! Sticker säljare Mattmars bye 408b 83002 mattmar -då började jag misstänka honom ordentligt och kollade igenom denna tråd och såg tipset med google bildsök så jag använde det. -sökningen ledde till olika bilder på newschoolers och var mycket riktigt inte hans egna. -jag frågade honom ändå om vi inte kunde använda popgiro och fick det här svaret: Asså jag använder mig av detta betal sätt! Det går snabbast så, och man slipper vänta flera dagar på stålar, så hur blire? Ville du köpa? helt klart fake, medlemmen har inte heller nån riktig email och kan inte identifiera sig. medlemmen bordes ta bort snabbt innan han lyckas lura nån! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Aktuella Köp & Sälj-varningar
Tillbaka
Topp