Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Aktuella Köp & Sälj-varningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Larsson23" data-source="post: 1198778" data-attributes="member: 170747"><p>Hej jag har blivit kontaktad av en användare. Jag har lagt ut att jag letar en dakine ski bag 200cm, det tog inte länge innan personen svarade mig att den hade en i bra skick, användarens profil säger att den bor i Stockholm och när jag frågar personen om vart i Stockholm den bor svarar den att ski bagen finns i Kiruna och att den inte kan få ner den till Stockholm men att den kan skicka den till mig. Detta gjorde mig misstänksam och jag googlade och hittade bilden användaren har skickat till mig från pickClick UK. Användarprofilen är nyligen skapad, det är nog så att man kanske ska strunta i detta? Känns som att man kommer bli lurad. Sedan blev jag någon timme senare kontaktade av en annan profil med liknande namn. Som absolut inte vill att jag ska swisha utan vill ha en bank överförning då det är så krångligt med swish och banken. ” Tänkte kolla med dig också om vi kan köra bank överföring? Har swish men fick innan jul vara på banken och redovisa swish var jätte krångligt så blev rekommenderad bank överföring om man köper och säljer för där man man skriva mer vad det handlar om. ” Jag svarade med att vi skulle göra ett köpekontrakt och där slutade han svara mig. Även där är profilen nyligen skapad, detta känns också väldigt konstig, vet inte om jag får gå ut med dessa användarnamn då jag inte helt kan säga att jag har blivit lurad då jag inte har skickat några pengar då jag väljer att inte ha kontakt med dessa användare längre. Om Admin vill att jag ska lämna ut dessa 2 profilen så kan jag göra det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Larsson23, post: 1198778, member: 170747"] Hej jag har blivit kontaktad av en användare. Jag har lagt ut att jag letar en dakine ski bag 200cm, det tog inte länge innan personen svarade mig att den hade en i bra skick, användarens profil säger att den bor i Stockholm och när jag frågar personen om vart i Stockholm den bor svarar den att ski bagen finns i Kiruna och att den inte kan få ner den till Stockholm men att den kan skicka den till mig. Detta gjorde mig misstänksam och jag googlade och hittade bilden användaren har skickat till mig från pickClick UK. Användarprofilen är nyligen skapad, det är nog så att man kanske ska strunta i detta? Känns som att man kommer bli lurad. Sedan blev jag någon timme senare kontaktade av en annan profil med liknande namn. Som absolut inte vill att jag ska swisha utan vill ha en bank överförning då det är så krångligt med swish och banken. ” Tänkte kolla med dig också om vi kan köra bank överföring? Har swish men fick innan jul vara på banken och redovisa swish var jätte krångligt så blev rekommenderad bank överföring om man köper och säljer för där man man skriva mer vad det handlar om. ” Jag svarade med att vi skulle göra ett köpekontrakt och där slutade han svara mig. Även där är profilen nyligen skapad, detta känns också väldigt konstig, vet inte om jag får gå ut med dessa användarnamn då jag inte helt kan säga att jag har blivit lurad då jag inte har skickat några pengar då jag väljer att inte ha kontakt med dessa användare längre. Om Admin vill att jag ska lämna ut dessa 2 profilen så kan jag göra det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Aktuella Köp & Sälj-varningar
Tillbaka
Topp