Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Aktuella Köp & Sälj-varningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="omp" data-source="post: 1254535" data-attributes="member: 160550"><p>Jag har påbörjat en polisanmälan nu på morgonen. Kändes inte som att det hade någon betydelse att göra det antingen igår kväll eller nu imorse.</p><p></p><p><strong>Uppdatering</strong> för er som är intresserade eller har blivit drabbade själva:</p><p></p><p>Swiftcourt har redan varit hjälpsamma och vidtagit åtgärder i form av kontakt med säljaren. Jag har en ganska bra uppfattning av vem bedragen är men kan inte få detta bekräftat förens jag har fått hans personnummer från kontraktet. Detta delar inte Swiftcourt med sig av till mig förens de har hört bedragarens sida av historien. Vilket förstås är bra för att undvika missförstånd. Svarar inte personen i fråga på mailet (som de även bifogade en kopia av till mig) inom 3 dagar lämnar de bedragarens personnummer till mig och jag kan komplettera min polisanmälan.</p><p></p><p>De rekommenderade också att jag vänder mig till Kronofogden för att få hjälp mig en handräckning. Eftersom jag och säljaren trots att har ett avtal hoppas jag att detta kan ställa till det rejält för honom.</p><p></p><p>Tyvärr har jag fortfarande inte hört något från Freerides moderatorer och dessutom är annonserna kvar. Bedragaren har varit aktiv även idag så risken finns att fler har blivit drabbade.</p><p></p><p>Jag håller tummarna för att [USER=11]@johan[/USER] ser detta asap och kan plocka ner annonserna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="omp, post: 1254535, member: 160550"] Jag har påbörjat en polisanmälan nu på morgonen. Kändes inte som att det hade någon betydelse att göra det antingen igår kväll eller nu imorse. [B]Uppdatering[/B] för er som är intresserade eller har blivit drabbade själva: Swiftcourt har redan varit hjälpsamma och vidtagit åtgärder i form av kontakt med säljaren. Jag har en ganska bra uppfattning av vem bedragen är men kan inte få detta bekräftat förens jag har fått hans personnummer från kontraktet. Detta delar inte Swiftcourt med sig av till mig förens de har hört bedragarens sida av historien. Vilket förstås är bra för att undvika missförstånd. Svarar inte personen i fråga på mailet (som de även bifogade en kopia av till mig) inom 3 dagar lämnar de bedragarens personnummer till mig och jag kan komplettera min polisanmälan. De rekommenderade också att jag vänder mig till Kronofogden för att få hjälp mig en handräckning. Eftersom jag och säljaren trots att har ett avtal hoppas jag att detta kan ställa till det rejält för honom. Tyvärr har jag fortfarande inte hört något från Freerides moderatorer och dessutom är annonserna kvar. Bedragaren har varit aktiv även idag så risken finns att fler har blivit drabbade. Jag håller tummarna för att [USER=11]@johan[/USER] ser detta asap och kan plocka ner annonserna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Aktuella Köp & Sälj-varningar
Tillbaka
Topp