Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Aktuella snörapporter: alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 143493" data-attributes="member: 40931"><p>För det första vill jag förklara vad det tilltänka syftet med den här tråden är. Då det är svårt att uttyda hurpass bra föret är på de diverse olika alporterna genom att spana på de ofta ganska optimistiska snösiffrorna mm, efterlyser jag härmed färska och riktiga snörapporter. För oss som spenderar vintern i alperna är det väldigt värdefullt att veta hur det ser ut på de andra orterna, så man kan hoppa in i bilen och köra till bästa möjliga plats om man har några dagar ledigt.</p><p></p><p>För att en sån här tråd ska fungera får det inte bli en massa blaj-inlägg om diverse blaha, utan håll inlägget sakligt, med så mycket riktig information som möjligt. På detta sätt är det lätt att söka igenom tråden efter information. Det är heller inte intressant med någon information om huruvida det snöar som fan i Alaska eller Sälen, det är alperna vi riktar oss in på här.</p><p></p><p>Tänk på att ju fler av oss som hjälps åt och skriver här, desto mer info kommer du själv hitta när du vill dra nånstans.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 143493, member: 40931"] För det första vill jag förklara vad det tilltänka syftet med den här tråden är. Då det är svårt att uttyda hurpass bra föret är på de diverse olika alporterna genom att spana på de ofta ganska optimistiska snösiffrorna mm, efterlyser jag härmed färska och riktiga snörapporter. För oss som spenderar vintern i alperna är det väldigt värdefullt att veta hur det ser ut på de andra orterna, så man kan hoppa in i bilen och köra till bästa möjliga plats om man har några dagar ledigt. För att en sån här tråd ska fungera får det inte bli en massa blaj-inlägg om diverse blaha, utan håll inlägget sakligt, med så mycket riktig information som möjligt. På detta sätt är det lätt att söka igenom tråden efter information. Det är heller inte intressant med någon information om huruvida det snöar som fan i Alaska eller Sälen, det är alperna vi riktar oss in på här. Tänk på att ju fler av oss som hjälps åt och skriver här, desto mer info kommer du själv hitta när du vill dra nånstans. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Aktuella snörapporter: alperna
Tillbaka
Topp