Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Aktuella snörapporter BC (Fernie, Revy, RED etc)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TomasGothberg" data-source="post: 1082704" data-attributes="member: 128215"><p>Jag bor i wh2o o vi har inte fått någon nysnö på på ett par dagar men basen är bra. Och det har varit rejält kallt senaste veckorna, med inga drastiska temperaturerskillnader. Kommer det bara lite snö så kommer det bli toppen! </p><p></p><p>Var i Red Mountain igår (11e) o deras bas var sämre än wh2o, fanns en hel del hajar på berget, märktes att ena sidan av berget hade blivit rejält utsatt för vinden också. </p><p></p><p>Har spenderat dagen i Revelstoke, dock mest kollat FWQ o imorgon ska jag till Rodgers pass är det aktuellt för dig? Jag ska förhoppningsvis spendera helgen i Rodgers pass, men kanske blir en dag till i revelstoke innan jag åker tillbaka till wh2o, kan ge dig en rapport av revelstoke då.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TomasGothberg, post: 1082704, member: 128215"] Jag bor i wh2o o vi har inte fått någon nysnö på på ett par dagar men basen är bra. Och det har varit rejält kallt senaste veckorna, med inga drastiska temperaturerskillnader. Kommer det bara lite snö så kommer det bli toppen! Var i Red Mountain igår (11e) o deras bas var sämre än wh2o, fanns en hel del hajar på berget, märktes att ena sidan av berget hade blivit rejält utsatt för vinden också. Har spenderat dagen i Revelstoke, dock mest kollat FWQ o imorgon ska jag till Rodgers pass är det aktuellt för dig? Jag ska förhoppningsvis spendera helgen i Rodgers pass, men kanske blir en dag till i revelstoke innan jag åker tillbaka till wh2o, kan ge dig en rapport av revelstoke då. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Aktuella snörapporter BC (Fernie, Revy, RED etc)
Tillbaka
Topp