Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Akut Abstinens!!!!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skidnarkoman" data-source="post: 80575" data-attributes="member: 13742"><p>min skidabstinens börjar bli AKUT! det hjälper inte längre att skata eller ta cykeln nerför branta backar mot mötande biltrafik, köra rally med skrotbilen på slitna farliga vägar. vill ha snö! vill bara ta på pjäxorna, klicka i bindningarna, åka upp i liften, ta några uppvärmningsåk och känna hur stålkanterna skär i genom den nypistade manchestern. träffa kompisarna, ta några skogsåk och sen ut till parken och köra rails och hopp. köra djupt ospårat nyfallet puder. stå på toppen och spana efter solen långt där borta vid horisonten. åka i solnedgång och känna hur luften blir kallare. vill känna hur fartvinden piskar min kinder, snön under mina skidor. kunna släppa tankarna och glömma alllt vad problem med flickvän, kompisbråk,stress, sinande bankkonto, jobbiga föräldrar,lärare,prov heter. bara åka, känna friheten och glömma problemen och krav för ett par timmar....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skidnarkoman, post: 80575, member: 13742"] min skidabstinens börjar bli AKUT! det hjälper inte längre att skata eller ta cykeln nerför branta backar mot mötande biltrafik, köra rally med skrotbilen på slitna farliga vägar. vill ha snö! vill bara ta på pjäxorna, klicka i bindningarna, åka upp i liften, ta några uppvärmningsåk och känna hur stålkanterna skär i genom den nypistade manchestern. träffa kompisarna, ta några skogsåk och sen ut till parken och köra rails och hopp. köra djupt ospårat nyfallet puder. stå på toppen och spana efter solen långt där borta vid horisonten. åka i solnedgång och känna hur luften blir kallare. vill känna hur fartvinden piskar min kinder, snön under mina skidor. kunna släppa tankarna och glömma alllt vad problem med flickvän, kompisbråk,stress, sinande bankkonto, jobbiga föräldrar,lärare,prov heter. bara åka, känna friheten och glömma problemen och krav för ett par timmar.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Akut Abstinens!!!!!!
Tillbaka
Topp