Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Akut resetips/snörapport alperna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="STORPOTATEN" data-source="post: 1311184" data-attributes="member: 12924"><p>Håller Kappl en vecka? Well, det beror på.</p><p>Vill du åka nya pister varje dag i en vecka så håller det inte. Vill du ha bra skidåkning i en vecka så håller det. Och som Fredw sa, det är nära till See, Ischgl och Galtur, så alternativ finns..</p><p>Skulle det dessutom komma lite färskt tror jag ni kan ha hur kul som helst i en vecka i Kappl.. Nattlivet är väl kanske inte det bästa, men det finns barer både över, och under jord. Och taxin över till Ischgl går snabbt.</p><p>[ATTACH=full]35777[/ATTACH]</p><p></p><p>Sedan det här om en skidort håller eller inte....jag vet från säker källa, hur märkligt det än låter, att det finns folk som år ut och år in (typ 40 i rad) spenderar 2-3 veckor per vinter i Kläppen. Och tydligen så.......håller Kläppen måttet? [USER=15720]@Hawk100[/USER]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="STORPOTATEN, post: 1311184, member: 12924"] Håller Kappl en vecka? Well, det beror på. Vill du åka nya pister varje dag i en vecka så håller det inte. Vill du ha bra skidåkning i en vecka så håller det. Och som Fredw sa, det är nära till See, Ischgl och Galtur, så alternativ finns.. Skulle det dessutom komma lite färskt tror jag ni kan ha hur kul som helst i en vecka i Kappl.. Nattlivet är väl kanske inte det bästa, men det finns barer både över, och under jord. Och taxin över till Ischgl går snabbt. [ATTACH type="full" width="376px" size="1200x853"]35777[/ATTACH] Sedan det här om en skidort håller eller inte....jag vet från säker källa, hur märkligt det än låter, att det finns folk som år ut och år in (typ 40 i rad) spenderar 2-3 veckor per vinter i Kläppen. Och tydligen så.......håller Kläppen måttet? [USER=15720]@Hawk100[/USER] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Akut resetips/snörapport alperna?
Tillbaka
Topp