Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Akutproblem med boots
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SilverFisken_772" data-source="post: 414912"><p>Hejsan, jag har ett ganska sa jobbigt problem med minna snowboard boots. är nu i österike och aker snowboard och redan forsta dan markar jag att botsen inte är bra. jag far kramp i halfoten och fram under tana när jag aker. har testat med allt att ha dom jätte hart at dragna och har ävent testat med att ha dom jätte löst atdragna. det blir lite battre att ha dom last atdragna men inte mkt. nagon som kan säga om det finns nagat att gora at det lr om det helt enklet ar forstora och att jag e tvungen att köpa ett par nüa ?? Har testat me 2 strumpor i och det funkar inte heller. </p><p></p><p></p><p> Hoppas nagon kan hjalpa mig. själv sa tror jag dom är forstora. och for mjuka mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SilverFisken_772, post: 414912"] Hejsan, jag har ett ganska sa jobbigt problem med minna snowboard boots. är nu i österike och aker snowboard och redan forsta dan markar jag att botsen inte är bra. jag far kramp i halfoten och fram under tana när jag aker. har testat med allt att ha dom jätte hart at dragna och har ävent testat med att ha dom jätte löst atdragna. det blir lite battre att ha dom last atdragna men inte mkt. nagon som kan säga om det finns nagat att gora at det lr om det helt enklet ar forstora och att jag e tvungen att köpa ett par nüa ?? Har testat me 2 strumpor i och det funkar inte heller. Hoppas nagon kan hjalpa mig. själv sa tror jag dom är forstora. och for mjuka mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Akutproblem med boots
Tillbaka
Topp