Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alanga har slut på snö,så ändrar resemål
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Puddertjuv" data-source="post: 148584" data-attributes="member: 15330"><p>Ok då svarar jag dig.</p><p></p><p>Var i Alagna förre veckan och vi hittade bra med puder bara man är villig att gå lite med hudar. Är ni interesserad av Piståkning är Alagna inte stället då de för det första inte har några bra pister, för det andra har de ingen snö i pisterna på gressoneysidan, där det brukar finnes bra pister. </p><p></p><p>Mitt förslag om ni vill åka pist är att åka till Dolomiti Superski området som har fått massor med snö. Ett annat förslag är att åka till ett lite ställe som heter Madessimo som oxå ligger i Italien. Bra pist, lite folk i veckan. I helgerna är det mycke tursiter från milanoomårdet så då är det tydligen tjokat.. Annars har du Andermatt i schweiz som bara ligger 2.5 timmer från Bergamo. Var där oxå senaste veckan och de har massor med puder och bra pister. Dessutom är det lite folk där. Inte så mysigt som i Italien men mycke bra åkning. </p><p></p><p>/C.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Puddertjuv, post: 148584, member: 15330"] Ok då svarar jag dig. Var i Alagna förre veckan och vi hittade bra med puder bara man är villig att gå lite med hudar. Är ni interesserad av Piståkning är Alagna inte stället då de för det första inte har några bra pister, för det andra har de ingen snö i pisterna på gressoneysidan, där det brukar finnes bra pister. Mitt förslag om ni vill åka pist är att åka till Dolomiti Superski området som har fått massor med snö. Ett annat förslag är att åka till ett lite ställe som heter Madessimo som oxå ligger i Italien. Bra pist, lite folk i veckan. I helgerna är det mycke tursiter från milanoomårdet så då är det tydligen tjokat.. Annars har du Andermatt i schweiz som bara ligger 2.5 timmer från Bergamo. Var där oxå senaste veckan och de har massor med puder och bra pister. Dessutom är det lite folk där. Inte så mysigt som i Italien men mycke bra åkning. /C. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alanga har slut på snö,så ändrar resemål
Tillbaka
Topp