Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alanga har slut på snö,så ändrar resemål
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Puddertjuv" data-source="post: 148588" data-attributes="member: 15330"><p>hmmm.. ju visst fan var det sten.. Mina lagg såg inte ut efteråt.. emn komme det bara 10-40 cm snö nu så kan det blir bra.. </p><p>Vi körde Stollenberg couloir som var riktig bra men nu rätt så trashad, </p><p>Malfatta som vara enormt bra i början men var överjävlig i slutet då det inte var någon sule så det blev att köra på sten . Inte hjalp det att vi körde på natten hellre</p><p>Otro Valley Mycke bra snö kvar men rätt jobbigt sista biten då det är lite snö</p><p>Jaqueti Couloir .. HELGRYMT!!!. Brant , trångt , mycke puder</p><p>Väst sidan bak Guglielmina ner mot Gressoney hade då vi dro bra med puder.</p><p>Vallè Olden hade bra med snö men allt var trasha</p><p></p><p>Problemet är at man inte tar sig från champoluc till Gressoney då det inte finnes snö för att ta sig över passet. Från alagna får du fint kontakt med gressoney och tillbaks. </p><p></p><p>vill ni Åka puder så är mitt förlsag att ni åker till Andermatt då det är räknat som MYCKE snösäkert. Dessutom går ALpexpressen genom så du kan åka tog till ett 20t tals anläggningar i närheten. F. eks Disentis 3000 som borde vara grymt när det kommer mycke snö. Dolomiti Superski är inte så bra då det bara är i ett område du får åka utanför pisten har jag hört.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Puddertjuv, post: 148588, member: 15330"] hmmm.. ju visst fan var det sten.. Mina lagg såg inte ut efteråt.. emn komme det bara 10-40 cm snö nu så kan det blir bra.. Vi körde Stollenberg couloir som var riktig bra men nu rätt så trashad, Malfatta som vara enormt bra i början men var överjävlig i slutet då det inte var någon sule så det blev att köra på sten . Inte hjalp det att vi körde på natten hellre Otro Valley Mycke bra snö kvar men rätt jobbigt sista biten då det är lite snö Jaqueti Couloir .. HELGRYMT!!!. Brant , trångt , mycke puder Väst sidan bak Guglielmina ner mot Gressoney hade då vi dro bra med puder. Vallè Olden hade bra med snö men allt var trasha Problemet är at man inte tar sig från champoluc till Gressoney då det inte finnes snö för att ta sig över passet. Från alagna får du fint kontakt med gressoney och tillbaks. vill ni Åka puder så är mitt förlsag att ni åker till Andermatt då det är räknat som MYCKE snösäkert. Dessutom går ALpexpressen genom så du kan åka tog till ett 20t tals anläggningar i närheten. F. eks Disentis 3000 som borde vara grymt när det kommer mycke snö. Dolomiti Superski är inte så bra då det bara är i ett område du får åka utanför pisten har jag hört. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alanga har slut på snö,så ändrar resemål
Tillbaka
Topp