Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alanga Vecka 10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="boke" data-source="post: 516690" data-attributes="member: 46060"><p>Jag är intresserad!</p><p>Vilka avgångstider har ni siktat in er på? Jag vill nämligen åka från göteborg. Jag har inte hittat lika billigt som med easyjet men det blir dyrare att köra upp till stockholm...</p><p></p><p>Åker ni skidor eller bräda? Nivå?</p><p>Jag åker bräda på medelnivå, dvs åkt c:a 1 vecka per år så länge jag minns. Tar mig ner över allt i pist men åker hellre offpist nära pist eller med guide (har åkt med UCPA några ggr)</p><p></p><p>Har ni hittat lägenhet?</p><p></p><p>Jag har skickat meddelande med min e-mail.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="boke, post: 516690, member: 46060"] Jag är intresserad! Vilka avgångstider har ni siktat in er på? Jag vill nämligen åka från göteborg. Jag har inte hittat lika billigt som med easyjet men det blir dyrare att köra upp till stockholm... Åker ni skidor eller bräda? Nivå? Jag åker bräda på medelnivå, dvs åkt c:a 1 vecka per år så länge jag minns. Tar mig ner över allt i pist men åker hellre offpist nära pist eller med guide (har åkt med UCPA några ggr) Har ni hittat lägenhet? Jag har skickat meddelande med min e-mail. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alanga Vecka 10
Tillbaka
Topp