Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Ålder, backar över nyår?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anis" data-source="post: 494297" data-attributes="member: 88726"><p>Jag förespråkar absolut inte Dippan som ställe, men det är ju upp till dig själv och ditt sällskap att göra er kväll sen kan man ha otur också men att gå in i tvist om detta kan jag ärligt talat hoppa. Är du missnöjd med din upplevelse så fine, jag klandrar dig inte.</p><p></p><p>Isen är förhoppningsvis redan frusen och välkyld, vore de så illa att det var på annat vis så lider jag med dig. Ingen ska behöva få uppleva att kyla is, det är därför någon smart jävel har gjort det effektivt för oss i form av en ismaskin.</p><p></p><p>God jul & Gott nytt år</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anis, post: 494297, member: 88726"] Jag förespråkar absolut inte Dippan som ställe, men det är ju upp till dig själv och ditt sällskap att göra er kväll sen kan man ha otur också men att gå in i tvist om detta kan jag ärligt talat hoppa. Är du missnöjd med din upplevelse så fine, jag klandrar dig inte. Isen är förhoppningsvis redan frusen och välkyld, vore de så illa att det var på annat vis så lider jag med dig. Ingen ska behöva få uppleva att kyla is, det är därför någon smart jävel har gjort det effektivt för oss i form av en ismaskin. God jul & Gott nytt år [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Ålder, backar över nyår?
Tillbaka
Topp