Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åldersgräns!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Yaxaothegreat" data-source="post: 491358"><p>eller om man köper typp flygblijett... Man är vuxen vid 16 år men man får väl inte gå på systemet när man är 16 år... så köper man skit flyg biljett för 10000 kr istället 1000.. /kankse lite för stort skilnade men jag är fortfrande barn)... vrf kan inte alla samma åldersgräns 18 år på biljetter och sånt känns riktigt dåligt.... </p><p></p><p>annars tror jag om man drar privat så kn man fixa det till och med om man är under 18 år.... eller så man får snacka med de så att mamma pappa skiver på ett papper så de gokänner att ni bor där.... Det funkade för mig i alla falll fast jag är 16 bast....</p><p></p><p>ny undersökning vsar att man är inte "mogen" tills man är 25 så skit samma....</p><p></p><p>(jag vat att jag kan inte stava :D)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Yaxaothegreat, post: 491358"] eller om man köper typp flygblijett... Man är vuxen vid 16 år men man får väl inte gå på systemet när man är 16 år... så köper man skit flyg biljett för 10000 kr istället 1000.. /kankse lite för stort skilnade men jag är fortfrande barn)... vrf kan inte alla samma åldersgräns 18 år på biljetter och sånt känns riktigt dåligt.... annars tror jag om man drar privat så kn man fixa det till och med om man är under 18 år.... eller så man får snacka med de så att mamma pappa skiver på ett papper så de gokänner att ni bor där.... Det funkade för mig i alla falll fast jag är 16 bast.... ny undersökning vsar att man är inte "mogen" tills man är 25 så skit samma.... (jag vat att jag kan inte stava :D) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åldersgräns!
Tillbaka
Topp