Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Åldersgränsen- dags att göra något?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 440457" data-attributes="member: 45951"><p>Hm...</p><p></p><p>Alltså "välja skidor" -trådar på ett skidforum ser jag som något naturligt. Om jag funderar på någonting kring vår utrustning, resmål eller träning, så vill jag kunna ställa en fråga i en tråd utan att bli påhoppad. Så det köper jag inte. Sedan kan man väl välja vilka delar av forumet man ska se och inte? Är inte så insatt. </p><p></p><p>Men jag är för någon form av aktiv åldersgräns och en ev. höjning av den. På senare tid har, som föregående skribenter påpekar, forumet svämmats över av urbota korkade. Läste något om en tråd för lite fritt filosoferande. Den idén köper jag rakt av. En sådan forumdel skulle vara mycket välkommet. Men, jag hyser inga förhoppnignar om att nivån skulle vara högre där än på övriga forumet. </p><p></p><p>För mej handlar det inte om trådens ämne i sej. Det jag stör mej på är alla jävla kommentarer och inlägg som;</p><p></p><p>1. Inte på något sätt bidrar till trådens innehåll/fråga. </p><p>- På grund av ett inlägg som är helt offtopic.</p><p>- På grund av ett inlägg som innehåller oläslig svenska. (Man behöver inte vara språkbegåvad för att skriva. Men varje skribent bör ansvara för att dennes inlägg är läsliga.)</p><p></p><p>2. Inlägg som syftar till topic men som ändå inte bidrar till något/irriterar.</p><p>- På grund av "öööh baah shit snowboard suger..öööh..." Om t.ex. snowboard suger, kom åtminstone med några argument. </p><p>- På grund av "Jag var först!"-inlägg. Alla som skriver sådana borde bannas för alla framtid.</p><p></p><p>På grund av detta och mer tappar, enligt mej, freeride duktiga, engagerade och kunniga skribenter. Det känns som om de som har något vettigt att tillföra inte orkar, för att de ständigt måste tampas med denna låga nivå. </p><p></p><p>Mina två cent. (Något tjurigt kan tyckas, men jag var säker på att jag hade en Ben&Jerry's i frysen, vilket självklart inte var fallet.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 440457, member: 45951"] Hm... Alltså "välja skidor" -trådar på ett skidforum ser jag som något naturligt. Om jag funderar på någonting kring vår utrustning, resmål eller träning, så vill jag kunna ställa en fråga i en tråd utan att bli påhoppad. Så det köper jag inte. Sedan kan man väl välja vilka delar av forumet man ska se och inte? Är inte så insatt. Men jag är för någon form av aktiv åldersgräns och en ev. höjning av den. På senare tid har, som föregående skribenter påpekar, forumet svämmats över av urbota korkade. Läste något om en tråd för lite fritt filosoferande. Den idén köper jag rakt av. En sådan forumdel skulle vara mycket välkommet. Men, jag hyser inga förhoppnignar om att nivån skulle vara högre där än på övriga forumet. För mej handlar det inte om trådens ämne i sej. Det jag stör mej på är alla jävla kommentarer och inlägg som; 1. Inte på något sätt bidrar till trådens innehåll/fråga. - På grund av ett inlägg som är helt offtopic. - På grund av ett inlägg som innehåller oläslig svenska. (Man behöver inte vara språkbegåvad för att skriva. Men varje skribent bör ansvara för att dennes inlägg är läsliga.) 2. Inlägg som syftar till topic men som ändå inte bidrar till något/irriterar. - På grund av "öööh baah shit snowboard suger..öööh..." Om t.ex. snowboard suger, kom åtminstone med några argument. - På grund av "Jag var först!"-inlägg. Alla som skriver sådana borde bannas för alla framtid. På grund av detta och mer tappar, enligt mej, freeride duktiga, engagerade och kunniga skribenter. Det känns som om de som har något vettigt att tillföra inte orkar, för att de ständigt måste tampas med denna låga nivå. Mina två cent. (Något tjurigt kan tyckas, men jag var säker på att jag hade en Ben&Jerry's i frysen, vilket självklart inte var fallet.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Åldersgränsen- dags att göra något?
Tillbaka
Topp