Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Åldersgränsen- dags att göra något?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OscarOhlstrom" data-source="post: 453372" data-attributes="member: 57726"><p>OJ, satan här hatas det.</p><p>Cirka hundra personer som är aktiva medlemmar klagar på att nästa genration skidåkare stimulerar deras intresse när dem inte är i backen genom att läsa, lära och tycka till.</p><p>Sen tycker jag att de som sunkar ner forument inte är en tolv åring som visar när han/hon klarar 6m boxen första gången utan alla ni (vilket majoriteten INTE är underåriga) som skriver totalt meningslösa komentarer så som YOO, Yeeah, nice dude, suger, jag var först, din mamma är snygg mm.</p><p>Sen att en 12/13 åring på fullaste allvar skapar en tråd för att bygga på sin kunskap om ett ämne som vi lite äldre kanske anser är själv klart, men det är ju därför vi finns här på sidan, för att hjälpa!!!</p><p>Ni ca 100 st aktiva medlemar som anser att sidan går utför har inte tänkt på att det är vi som gör sidan (inte endast Johan & co)</p><p>Så jag föreslår att vi alla säger till oss själva att nu sköter jag mig för om jag är seriös så är dem flesta andra också det.</p><p>Vilket genast höjer nivån igen.</p><p></p><p>Mvh /Oscar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OscarOhlstrom, post: 453372, member: 57726"] OJ, satan här hatas det. Cirka hundra personer som är aktiva medlemmar klagar på att nästa genration skidåkare stimulerar deras intresse när dem inte är i backen genom att läsa, lära och tycka till. Sen tycker jag att de som sunkar ner forument inte är en tolv åring som visar när han/hon klarar 6m boxen första gången utan alla ni (vilket majoriteten INTE är underåriga) som skriver totalt meningslösa komentarer så som YOO, Yeeah, nice dude, suger, jag var först, din mamma är snygg mm. Sen att en 12/13 åring på fullaste allvar skapar en tråd för att bygga på sin kunskap om ett ämne som vi lite äldre kanske anser är själv klart, men det är ju därför vi finns här på sidan, för att hjälpa!!! Ni ca 100 st aktiva medlemar som anser att sidan går utför har inte tänkt på att det är vi som gör sidan (inte endast Johan & co) Så jag föreslår att vi alla säger till oss själva att nu sköter jag mig för om jag är seriös så är dem flesta andra också det. Vilket genast höjer nivån igen. Mvh /Oscar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Åldersgränsen- dags att göra något?
Tillbaka
Topp