Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Åldersgränsen- dags att göra något?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jacob_a" data-source="post: 508153" data-attributes="member: 55652"><p>Tja! </p><p></p><p>Jag är både för och mot.</p><p></p><p>Att man ska hålla sig till den regel som finns nu är mer än självklart! Men jag måste säga att det känns lite som att man ska ta bort en bit av deras skidglädje, många tycker det är skitkul att få uppmärksamhet för vad de har lyckats med. </p><p></p><p>Försök att sätta in er i ett trick som ni stompade för första gången och tänk den känslan man hade i magen, backflip som 180. </p><p>Säg att lille jibbern får med det på film, ska inte han få slänga upp den på freeride för att han har ett språkval som inte duger i era ögon. Ni kanske förstår att väldigt många ser upp till er och försöker ta efter orden som skrivs överallt. Smatidigt som de som vet hur man utför tricket på ett bättre sätt ger lite positiv feedback. </p><p></p><p>Jag håller men Mathew . </p><p></p><p>Och killar och tjejer, bättre än såhär är vi !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jacob_a, post: 508153, member: 55652"] Tja! Jag är både för och mot. Att man ska hålla sig till den regel som finns nu är mer än självklart! Men jag måste säga att det känns lite som att man ska ta bort en bit av deras skidglädje, många tycker det är skitkul att få uppmärksamhet för vad de har lyckats med. Försök att sätta in er i ett trick som ni stompade för första gången och tänk den känslan man hade i magen, backflip som 180. Säg att lille jibbern får med det på film, ska inte han få slänga upp den på freeride för att han har ett språkval som inte duger i era ögon. Ni kanske förstår att väldigt många ser upp till er och försöker ta efter orden som skrivs överallt. Smatidigt som de som vet hur man utför tricket på ett bättre sätt ger lite positiv feedback. Jag håller men Mathew . Och killar och tjejer, bättre än såhär är vi ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Åldersgränsen- dags att göra något?
Tillbaka
Topp