Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Åldersgränser Bad Gastein
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="elektropudda" data-source="post: 939873" data-attributes="member: 99426"><p>Var där v.9 förra året, och två av vårat sällskap var 17, och kom in med brorsans leg, ibland kollade inte. En gång kom ena killen in med en annan killes csn-kort.. </p><p></p><p>Skulle säga att det beror helt på vem som står och kollar leg, om det står någon alls där.. Har för mig att det var 18+ på alla ställen förutom Wuhrers eller vad stället hette.. De körde 16 om jag minns rätt! Var för övrigt där det var lättast att plocka upp sliddjur också!</p><p></p><p>Passa er för korvturken runt hörnet bara, han blir inte glad om man inte beställer hans gurkspecial!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="elektropudda, post: 939873, member: 99426"] Var där v.9 förra året, och två av vårat sällskap var 17, och kom in med brorsans leg, ibland kollade inte. En gång kom ena killen in med en annan killes csn-kort.. Skulle säga att det beror helt på vem som står och kollar leg, om det står någon alls där.. Har för mig att det var 18+ på alla ställen förutom Wuhrers eller vad stället hette.. De körde 16 om jag minns rätt! Var för övrigt där det var lättast att plocka upp sliddjur också! Passa er för korvturken runt hörnet bara, han blir inte glad om man inte beställer hans gurkspecial! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Åldersgränser Bad Gastein
Tillbaka
Topp