Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Ålderskrav skistar boende
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Achwell" data-source="post: 830345"><p>Det är möjligt att det är så för dig. Men generellt sätt så blir risken ur boendeuthyrarperspektiv högre ju lägre ålder man har på gästerna.</p><p></p><p>Själv har jag 25 år. Jag hade 20 tidigare men har gått på ett antal minor att jag anser att det inte värt det. Kundunderlaget minskar men det kostar så mycket enerigi och pengar när det förstörs. Tyvärr måste man då säga nej till ganska många vilket känns extremt tråkigt. Åre är en fantastik by om man vill inget hellre än välkomna alla men tyvärr finns x antal rötägg därute som förstör både för sin egen generation men även hela Åredalens rykte.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Achwell, post: 830345"] Det är möjligt att det är så för dig. Men generellt sätt så blir risken ur boendeuthyrarperspektiv högre ju lägre ålder man har på gästerna. Själv har jag 25 år. Jag hade 20 tidigare men har gått på ett antal minor att jag anser att det inte värt det. Kundunderlaget minskar men det kostar så mycket enerigi och pengar när det förstörs. Tyvärr måste man då säga nej till ganska många vilket känns extremt tråkigt. Åre är en fantastik by om man vill inget hellre än välkomna alla men tyvärr finns x antal rötägg därute som förstör både för sin egen generation men även hela Åredalens rykte. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Ålderskrav skistar boende
Tillbaka
Topp