Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Åldrande av snowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="walkir" data-source="post: 102002" data-attributes="member: 47741"><p>Tack för svaren. Jag är ju nöjd med brädan och tycker ofta att hyrbrädor jag får tag i känns kassa. Ibland alldeles för mjuka och i andra fall tunga och stela. Men det går ju inte att jämföra en billig hyrbräda som oftast är riktad åt nybörjare med en av Burtons bättre modeller. Sen när man hyr så känns det oftast som att man bara får en bräda att leka med... De ser sällan till ens vikt och åktyp.</p><p></p><p>Bara för att jag är nöjd med brädan så betyder ju inte det att den är bra. Vill ju få ut så mycket som möjligt av min åkning.</p><p></p><p>Helst hade jag velat testa en Burton Custom 2005:a för att se hur stor skillnaden är, men har aldrig sett en hyrbräda i den kalibern.</p><p></p><p>Ska testa att lägga brädan på golvet och se hur många mm som är kvar.</p><p></p><p>*pust* *stön*</p><p></p><p>Har kollat nu och det är iaf 5 mm kvar. Så jag har nog inget att oroa mig för :D</p><p></p><p>Vissa verkar ju byta brädor varje säsong, men jag har iofs inte mer än 60-70 dagars åktid på min bräda.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="walkir, post: 102002, member: 47741"] Tack för svaren. Jag är ju nöjd med brädan och tycker ofta att hyrbrädor jag får tag i känns kassa. Ibland alldeles för mjuka och i andra fall tunga och stela. Men det går ju inte att jämföra en billig hyrbräda som oftast är riktad åt nybörjare med en av Burtons bättre modeller. Sen när man hyr så känns det oftast som att man bara får en bräda att leka med... De ser sällan till ens vikt och åktyp. Bara för att jag är nöjd med brädan så betyder ju inte det att den är bra. Vill ju få ut så mycket som möjligt av min åkning. Helst hade jag velat testa en Burton Custom 2005:a för att se hur stor skillnaden är, men har aldrig sett en hyrbräda i den kalibern. Ska testa att lägga brädan på golvet och se hur många mm som är kvar. *pust* *stön* Har kollat nu och det är iaf 5 mm kvar. Så jag har nog inget att oroa mig för :D Vissa verkar ju byta brädor varje säsong, men jag har iofs inte mer än 60-70 dagars åktid på min bräda. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Åldrande av snowboard
Tillbaka
Topp