Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Äldre modeller vs. Dagens modeller
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kappakomplett" data-source="post: 847215" data-attributes="member: 118552"><p>Apropå vad som hänt med skidor de senaste åren så är det väl det här med rocker som dykt upp. </p><p>Min fråga som gammal gubbj%vel är om det bara är fördelar med rocker. Jag körde ett par hardside några dagar i St Anton förra året, både på pist, uppkörd offpist och typ halvmeters orörd snö. Tyckte inte det var ngn riktig skidkänsla i dessa utan de bara hängde med. Tycker t ex att mythic rider är en bättre skida för de förhållanden som rådde. Funderar nu på ett par stormrider dp pro, gamla modellen.</p><p></p><p>Men det kanske är ngt jag inte fattat med rocker?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kappakomplett, post: 847215, member: 118552"] Apropå vad som hänt med skidor de senaste åren så är det väl det här med rocker som dykt upp. Min fråga som gammal gubbj%vel är om det bara är fördelar med rocker. Jag körde ett par hardside några dagar i St Anton förra året, både på pist, uppkörd offpist och typ halvmeters orörd snö. Tyckte inte det var ngn riktig skidkänsla i dessa utan de bara hängde med. Tycker t ex att mythic rider är en bättre skida för de förhållanden som rådde. Funderar nu på ett par stormrider dp pro, gamla modellen. Men det kanske är ngt jag inte fattat med rocker? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Äldre modeller vs. Dagens modeller
Tillbaka
Topp