Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
äldre skibum- eller äldre, ja... runt 30
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AnnaKarinL" data-source="post: 580400" data-attributes="member: 31236"><p>En till 29-åring här med säsongarplaner.. Oklara planer än så länge. Jag har funderat på alperna, kanada, norge eller sverige.. </p><p></p><p>Vill ha en hel säsong och behöver ett jobb, förra säsongen jobbade jag inget men kommer inte ha råd att göra så i år. Var i Fernie förra året, trivdes superbra men är lite trött på det berget. Året före det jobbade jag i Björkliden. För mig är bra åkning när det inte är uppkört och har ingenting emot att knata lite för att få det. Så om det är någon som vill komma med lite inspiration, pepp, boende, jobb eller sällskap till ett sånt ställe så kom igen! Kan åka lite varstans så länge det finns bra åkning där men behöver bara ta och börja bestämma mig!</p><p></p><p>Anna-Karin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AnnaKarinL, post: 580400, member: 31236"] En till 29-åring här med säsongarplaner.. Oklara planer än så länge. Jag har funderat på alperna, kanada, norge eller sverige.. Vill ha en hel säsong och behöver ett jobb, förra säsongen jobbade jag inget men kommer inte ha råd att göra så i år. Var i Fernie förra året, trivdes superbra men är lite trött på det berget. Året före det jobbade jag i Björkliden. För mig är bra åkning när det inte är uppkört och har ingenting emot att knata lite för att få det. Så om det är någon som vill komma med lite inspiration, pepp, boende, jobb eller sällskap till ett sånt ställe så kom igen! Kan åka lite varstans så länge det finns bra åkning där men behöver bara ta och börja bestämma mig! Anna-Karin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
äldre skibum- eller äldre, ja... runt 30
Tillbaka
Topp