Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
ALDRIG mer ARCTERYX och aldrig mer SASQUATCH.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="miob" data-source="post: 1042984" data-attributes="member: 102103"><p>Jag køpte Arcteryx værstingjacka før något år sedan. 1,5 år senare hade siliconet runt dragkedjan torkat och smulades sønder, jag kontaktade affæren dær jag køpt jackan och efter en lång tid så fick jag då svaret att generalagenten Sasquatch gick med på att jag fick 30% rabatt om jag køpte en ny jacka. URUSELT. Jag har en Hagløfsjacka som har hållt i øver 10 år utan några problem. Det heter att man får vad man betalar før, men det gæller tydligen inte om man køper Arcteyx. SÅ ALDRIG mer ARCTERYX och aldrig mer SASQUATCH.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="miob, post: 1042984, member: 102103"] Jag køpte Arcteryx værstingjacka før något år sedan. 1,5 år senare hade siliconet runt dragkedjan torkat och smulades sønder, jag kontaktade affæren dær jag køpt jackan och efter en lång tid så fick jag då svaret att generalagenten Sasquatch gick med på att jag fick 30% rabatt om jag køpte en ny jacka. URUSELT. Jag har en Hagløfsjacka som har hållt i øver 10 år utan några problem. Det heter att man får vad man betalar før, men det gæller tydligen inte om man køper Arcteyx. SÅ ALDRIG mer ARCTERYX och aldrig mer SASQUATCH. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
ALDRIG mer ARCTERYX och aldrig mer SASQUATCH.
Tillbaka
Topp