Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
ALDRIG mer ARCTERYX och aldrig mer SASQUATCH.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1043058" data-attributes="member: 83225"><p>Har haft mängder av skaljackor som inte har det siliconet runt dragkedjan. Sen brukar skaljackor inte ha någon isolering alls (hela poängen med en skaljacka) och jag har iaf inte upplevt att den läcker någonting alls. Aja, alla har ju olika smak men jag måste nog säga att den jag har har hållit mycket högre kvalitet än några andra jackor jag haft. Vi får väl se hur min nuvarande Sweet eller fruns Norröna står sig om lika många år.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1043058, member: 83225"] Har haft mängder av skaljackor som inte har det siliconet runt dragkedjan. Sen brukar skaljackor inte ha någon isolering alls (hela poängen med en skaljacka) och jag har iaf inte upplevt att den läcker någonting alls. Aja, alla har ju olika smak men jag måste nog säga att den jag har har hållit mycket högre kvalitet än några andra jackor jag haft. Vi får väl se hur min nuvarande Sweet eller fruns Norröna står sig om lika många år. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
ALDRIG mer ARCTERYX och aldrig mer SASQUATCH.
Tillbaka
Topp