Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Alebacken Opening Day!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Persson1990" data-source="post: 603315" data-attributes="member: 68771"><p>Som sagt, idag öppnar alebacken som ligger cirka 2mil utanför Göteborg. De har testat det nya</p><p>liftsystemet och allt ser ut att fungera riktigt bra, så iallafall jag är sjukt stoked! De har prutat en</p><p>del snö och det ska ligga en meter tjockt snölager i backen, ville bara påminna alla att de drar </p><p>igång nu så dra dit och jibba loss lite. See ya in the slops! Merry X mas! <a href="http://www.Alebacken.nu" target="_blank">http://www.Alebacken.nu</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Persson1990, post: 603315, member: 68771"] Som sagt, idag öppnar alebacken som ligger cirka 2mil utanför Göteborg. De har testat det nya liftsystemet och allt ser ut att fungera riktigt bra, så iallafall jag är sjukt stoked! De har prutat en del snö och det ska ligga en meter tjockt snölager i backen, ville bara påminna alla att de drar igång nu så dra dit och jibba loss lite. See ya in the slops! Merry X mas! [URL]http://www.Alebacken.nu[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Alebacken Opening Day!
Tillbaka
Topp