Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ali åka Canada (eller USA)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Arctic" data-source="post: 110034" data-attributes="member: 32535"><p>Inom avdelningen för gryende idéer hamnar säsong i Amerique..men..nog för att det finns bra guider om skidorternas åk- och nöjesutbud så verkar det dock vara sämre beställt med diton för säsongande.. Kan svårligen erinra mig om att ha läst eller hört särskilt mycket om ämnet. Naturligtvis (förhoppningsvis) beror det på att jag spanat och lyssnat för dåligt. Eller? </p><p></p><p>Någon som sitter på vettig information avseende val av ort, inkomstmöjligheter eller annat av vikt?</p><p></p><p>Annars får man väl ta en säsong på Ulricehamn Ski Center och utbilda hemvärn i Borås på helgerna..inte den dummaste av idéer..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Arctic, post: 110034, member: 32535"] Inom avdelningen för gryende idéer hamnar säsong i Amerique..men..nog för att det finns bra guider om skidorternas åk- och nöjesutbud så verkar det dock vara sämre beställt med diton för säsongande.. Kan svårligen erinra mig om att ha läst eller hört särskilt mycket om ämnet. Naturligtvis (förhoppningsvis) beror det på att jag spanat och lyssnat för dåligt. Eller? Någon som sitter på vettig information avseende val av ort, inkomstmöjligheter eller annat av vikt? Annars får man väl ta en säsong på Ulricehamn Ski Center och utbilda hemvärn i Borås på helgerna..inte den dummaste av idéer.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ali åka Canada (eller USA)
Tillbaka
Topp