Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
alkohol inköp på buss...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wensater" data-source="post: 921659" data-attributes="member: 127445"><p>Jag och en polare åkte till Saalbach med lion alpin för några år sen och handla en del sprit på båten till tyskland, men dom sa inte ett knyst. Tror inte dom bryr sig en sekund om du handlar alkohol även om du är under 20, dock får man inte dricka på bussen men de verkar ju som du ändå inte ska det.</p><p></p><p>CLander: Vad jag vill minnas är det inte jättebilligt i österrike så skulle tippa på att du tjänar en del om du shopar på dig i tyskland, speciellt eftersom Bordershop är så löjligt billigt också ^^</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wensater, post: 921659, member: 127445"] Jag och en polare åkte till Saalbach med lion alpin för några år sen och handla en del sprit på båten till tyskland, men dom sa inte ett knyst. Tror inte dom bryr sig en sekund om du handlar alkohol även om du är under 20, dock får man inte dricka på bussen men de verkar ju som du ändå inte ska det. CLander: Vad jag vill minnas är det inte jättebilligt i österrike så skulle tippa på att du tjänar en del om du shopar på dig i tyskland, speciellt eftersom Bordershop är så löjligt billigt också ^^ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
alkohol inköp på buss...
Tillbaka
Topp