Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alkohol regler Valdi?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="offpistz" data-source="post: 1092900" data-attributes="member: 162895"><p>Var själv i Val Disere v.8 2016, då var jag 20 år. Vi var där samtidigt som en gymnasieskola (min ex-flickvän gick i 3an på skolan) således var där alltså folk som bara var 16 år och enligt lag inte får dricka i Frankrike. Min erfarenhet var att det var relativt lugnt på afterskin, La Folie Douce och Cocorico är afterski i världsklass, i värsta fall får du ju be några av dina äldre vänner att köpa ut till dig. Dock blir det desto svårare på nattklubbarna sen på kvällen, var med vid ett flertal tillfälle då vakterna både nekade och tog de minderårigas lånade legitimationer. Så jag rekommenderar att du antingen fixar att falsklegg just in case eller något liknande. För mig att när de väl tog legitimationen så skulle de ha 50 euro för att ge tillbaks det, jävla business det där.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="offpistz, post: 1092900, member: 162895"] Var själv i Val Disere v.8 2016, då var jag 20 år. Vi var där samtidigt som en gymnasieskola (min ex-flickvän gick i 3an på skolan) således var där alltså folk som bara var 16 år och enligt lag inte får dricka i Frankrike. Min erfarenhet var att det var relativt lugnt på afterskin, La Folie Douce och Cocorico är afterski i världsklass, i värsta fall får du ju be några av dina äldre vänner att köpa ut till dig. Dock blir det desto svårare på nattklubbarna sen på kvällen, var med vid ett flertal tillfälle då vakterna både nekade och tog de minderårigas lånade legitimationer. Så jag rekommenderar att du antingen fixar att falsklegg just in case eller något liknande. För mig att när de väl tog legitimationen så skulle de ha 50 euro för att ge tillbaks det, jävla business det där. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alkohol regler Valdi?
Tillbaka
Topp