Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Alkotest i liften
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mes" data-source="post: 836229" data-attributes="member: 14483"><p>Aahhhh! </p><p></p><p>Är tydligen inte så noggrann när det kommer till att läsa igenom de, ofta, illa tillyxade texterna i denna tråd. Ett mycket bisarrt och omvänt förslag det där med nykterhet i liftsystemet. Faller direkt på sin orimlighet! </p><p>Att tänka fritt är stort, tänka rätt är större! </p><p></p><p>Lite skamsen över mitt misstag ögnade jag igenom delar av tråden…… Tydligen har många av de "skägglösa" missuppfattat brukandet av rusdryck. Supa? Vem med någon form av rak ryggrad gör det? Redlös? Ett direkt svaghetstecken! </p><p></p><p>Är du av kvinna född, skarp i sinnet och kropp av stål står du pall för en barkamp. Då kan du tygla den eld som tänds av den första bägaren, dela med dig av din lust och njuta av att de band som hämmar din tunga klipps av! Visst kan den skägglöse förlåtas då danssteget hamnar i baktakt, minnet tappar sin skärpa eller att maten kommer i retur så länge viljan har varit god, kamratskapen hyllats, kärleken bejakats och glädjen varit närvarande. Är du en fyllskalle och därmed av sämre sort sorteras du ganska snabbt ur replaget….</p><p> </p><p>Regards</p><p>Mes</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mes, post: 836229, member: 14483"] Aahhhh! Är tydligen inte så noggrann när det kommer till att läsa igenom de, ofta, illa tillyxade texterna i denna tråd. Ett mycket bisarrt och omvänt förslag det där med nykterhet i liftsystemet. Faller direkt på sin orimlighet! Att tänka fritt är stort, tänka rätt är större! Lite skamsen över mitt misstag ögnade jag igenom delar av tråden…… Tydligen har många av de "skägglösa" missuppfattat brukandet av rusdryck. Supa? Vem med någon form av rak ryggrad gör det? Redlös? Ett direkt svaghetstecken! Är du av kvinna född, skarp i sinnet och kropp av stål står du pall för en barkamp. Då kan du tygla den eld som tänds av den första bägaren, dela med dig av din lust och njuta av att de band som hämmar din tunga klipps av! Visst kan den skägglöse förlåtas då danssteget hamnar i baktakt, minnet tappar sin skärpa eller att maten kommer i retur så länge viljan har varit god, kamratskapen hyllats, kärleken bejakats och glädjen varit närvarande. Är du en fyllskalle och därmed av sämre sort sorteras du ganska snabbt ur replaget…. Regards Mes [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Alkotest i liften
Tillbaka
Topp